Amerika’da PayPal Hesabı Açın

Merhaba arkadaşlar.Maalesef PayPal Türkiye faaliyetleri dudurma kararı aldı ve 100 binlerce vatandaşımız mağdur olmuş durumda olup alternatif yöntemlere başvurmakta.Size bu yazıda PayPal ın alternatifleri diye bir makale yazmayacağım sadece PayPal ı nasıl kullanmya devam edebiliriz bu konudan bahsedeceğim.Bu konuda uygulanabilecek 2 adet yöntem buldum ve sizlere paylaşacağım.

  1. YÖNTEM : EN KOLAY HIZLI YÖNTEM

Eğer PayPal hayatınızda ve işlerinizde kritik bir öneme sahipse kendinize en yasal yoldan yeni bir PayPal adresi edinmenin yolu yavru vatan Kıbrıs’tan geçmekte.Hemen hemen herkesin kıbrısta bir yakını tanıdığı vardır.Yerel bankalardan açılacak bir hesapla kendinize yeni bir PayPal hesabı açabilir ve ödemlerinizi Kıbrıs taki bankalara alabilirsiniz.Kıbrısta HSBC,Garanti ve İş Bankaları benim bildiğim bankalar.Daha fazla banka olduğu aşikar ben sadece size tanıdık banka isimlerini yazdım.Tanıdık kimseniz yoksa gitmeden banka şubelerini arayabilir ve istedikleri evraklar ile ilgili bilgi alabilirsiniz.Ya da en basit yöntem tanıdık birini araya sokmak ve hesap açtırmaktır.Kıbrıs hesabınızdaki parayı kendi hesabınıza ücretsiz olarak aktarabilirsiniz.

2.YÖNTEM : UZUN BİR YÖNTEM SABIR İSTER

Yaklaşık 2 yıl önce Fiverr sayesinde tanıştığım ve hoşuma giden Payoneer ödeme sisteminden bahsedeceğim.Payoneer üye olan herkese Bank of US adına hesap açmakta yani Amerika’da bir banka hesabı sahibi olmaktasınız.ETSY üzerinde Direct Checkout sistemine kayıt olurken kişisel bilgiler istendiğinden bu sistem ETSY üzeerinde Direct Checkout için çalışmamaktadır (denemiştir).Worpdress satış sitesi olanlar için de eklentisi yoktur.Eee peki o zaman bu sistem bizim ne işimize yarayacak.Amerika’da kendimize banka hesabı açmış olacağız ve Amerika üzerinden kendimize bir PayPal hesabı açarak bu hesaba kazandığımız parayı aktaracağız ve Payooneer hesabımıza geçen parayı Türkiye’deki hesabımıza PayPal kadar olmasa da yine uygun bir kesintiyle aktarmış olacağız.Şimdi bunun detaylarına girelim

İLK ADIM PAYONEER HESABI AÇMAMIZ GEREKLİ

Payoneer e kesinlikle gerçek iletişim bilgilerinizi veriniz.Talep etmeniz halinde size 12 dolar kaşılığında master card da yollamaktadırlar.Bu Master Card ı isteminizi şiddetle tavsiye ederim ileride bu kartın öneminden bahsedeceğim.

Bu Linki kullanarak üye olursanız hesabınıza yüklenen ilk 100 Dolarlık bakiye de size 25$ para vereceklerdir.

Link: https://share.payoneer.com/nav/NwWGzNDdA0EgRgFDK2ImwP8AS4PU5IGvI0KrNgC53KfoRqeRvRoMSP43jZ4QPrTGJW6MlxB7dJ6OlpPbISid0w2

Benim kartım yaklaşık 20 gün gibi bir sürede PTT kargo ile elime ulaştırıldı.Payoneer in en kötü özelliği 20$ dan aşağı bir tutarı hesabınıza aktarmaması onun dışında her şey güzel.

ÜCRETLER BİLGİLERİNE BU ADRESTEN ULAŞABİLİRSİNİZ : https://myaccount.payoneer.com/MainPage/Fees.aspx

Payoneer sitesine girip üye olduğunuzu ve kartınızın elinize geldiğini hesaba katarak diğer aşamaya geçiyorum.

 

AMERİKA’DAN PAYPAL HESABI AÇMAK

1 ) İlk önce kendinize bir yeni bir mail adresi alınız (PayPal üyeliği için).Dikkat çekmemesi adına yabancı isimli bir adres almanızı tavsiye ederim.

Daha Sonra kendinize aşağıdaki sitelerden birine girerek US Dedicated VPN hizmeti almanızı tavsiye ederim.IP adresiniz Amerika dan size özel adanmış IP adresi olsun.VPN hakkında pek çoğumuz eminim bilgi sahibiyizdir.Kısaca özetlemek gerekirse kendi IP adresinizi saklayarak bağlantınızı başka bir ülke üzerinden yapmanızı sağlayan bir hizmetdir.Kesinlike ücretsiz VPN hizmerlerini kullanmanızı tavsiye etmem.Bu şirketlerin kullandıkları IP adresleri büyük şirketlerde Black List (kara liste olarak geçer) ve büyük ihtimal bir süre sonra açmış olduğunuz hesaplar bu IP yüzünden kapatılır.

Ucuz ve Kaliteli Dedicated VPN alabileceğiniz siteler.Kendim bizzat kullanıyorum

https://www.purevpn.com/dedicated-ip.php

https://www.myip.io/

Aldığınızı IP adresi dedicated olmalı yani size özel olmalı.Ücretsiz hizmetler size herkesin kullandığı random yani rastgele bir IP adresi vermekte.

IP adresimizi satın aldık şimdi diğer adıma geçelim.

Ip adresini satın aldığınız şirket size küçük bir programcık verecek o programlar IP adresini değiştirin ve http://www.paypal.com adresine giriş yapınız.Otomatik olarak ingilizce sayfa açılacaktır ve Sign Up bölümünden  üyelik işlemlerine başlayınız.İşte önemli ve zorlu kısım burada başlıyor.Üye olurken sizden bilgiler istenecek..Adres ve telefon gibi işte bu kısımları nasıl haledicez hemen bakalım

AMERİKA’DA ADRESİM YOK NE YAPACAĞIM ?

http://fakenamegenerator.com adresine gidiyoruz.Burada kendimize amerikan vatandaşı gibi sahte bir isim üretiyoruz.Ancak burada ürettiğimiz sahte isimden çok bize bu sahte isim altında çıkan iletişim bilgileri gerekli.İletişim Bilgilerinde ise adres ve posta detayları dışında kendi kimlik bilgilerinizi sağlamanızı tavsiye ederim.Evet bu aşamada artık PayPal için gerekli olan Amerika da ikamet adresimizi üretmiş bulunmaktayız.Bu yazıyı okuyan pek çok kişi aynı adresi kullabilir o yüzden adres detayları üzerinde oynama yapın.Posta kodu ve Bölge kodunda oynama yapmayın sadece.

PAYPAL’A ÜYE OLDUM ŞİMDİ NE YAPACAĞIM ?

1 – İlk iş e-posta adresinizini doğrulayın.

2- Banka hesabı ekleyin (Payoneer sayfasında Ödeme TElp Edin diye bir kısım var oraya tıklarsanız banka bilgilerine ulaşabilirsiniz.)

3- Hesap doğrulaması yapın.PayPal Amerika hesap doğrularken sizin banka hesabınıza 2 adet ödeme yapacak bu iş 2-3 gün sürer.Bu tatarları doğrulama kısımından girerek hesabın size ait olduğunu doğrulayın

4- Kart ekleyin..İşte Payoneer size MAster Card yollacayacak bu master card bilgilerini PayPal a girereseniz sizinde artık onaylı bir PayPal hesabınız oalcaktır.

5- Telefon Doğrulaması yapın.İşte en zor kısım burası görünebilir ancak demokraside çareler tükenmez.

https://www.textnow.com adresine gidiyoruz ve kendimize sanal bir telefon numarası alıyoruz.Ücretsiz üyelik ağlantısına tıklayınız ve hesabınızı oluşturun.Hesap oluşturuken http://fakenamegenerator.com adresinden aldığınız bilgilerle tutarlı olması lazım.Örneğin ben Colorado da ikamet ediyorum dedim O zaman https://www.textnow.com adresine üye olurken Colorado dan bir telefon numarası talep edin.Hesabı oluturduktan sonra size özel bir telefon numarası atayacak.Artık PayPal telefon doğrulamaıs yapabilirsiniz.Bu telefn numarasına PayPAl doğrulama kodu gelecek siz bu kodu alıp doğrulama yapabilirsiniz.

PAYPAL HESABINIZ HAYIRLI OLSUN

 

** PEKİ BU PAYPAL NE İŞİME YARAYACAK.NASIL PARA TRANSFER EDİCEM ?

Payoneer size Bank of US de hesap veriyor demiştim.Paranızı bu hesaba aktracak ve bu hesap üzerinden Türkiye hesabınıza havale edeceksiniz.

SİZLER İÇİN OTURDUM YAZIM.RESİM EKLEMEK İSTERDİM VAKTİM OLMADI .2-3 GÜN İÇİND Bİ BLOG AÇAR RESİMLİ ANLATIRIM.

7 thoughts on “Amerika’da PayPal Hesabı Açın”

  1. selam, yazınızdan faydalı oldu, kartım da geldi, ancak bu karta nasıl para aktarıcam onu bilemiyorum. Bir de başka bir konu var; belki de henüz kartta para olmadığından paypal kartı ekleyemiyor hesabıma

    Like

  2. Ameerika dan paypal hesabını bende bu şekilde açtım, 6 ay kullandım. Açmadan önce Amerika paypalı arayıp sordum türkiyeden kullanabilir miyim malum durumu biliyorsunuz diye. Evet hesap açabilirsiniz sorun olmaz dediler hatta banka onayında yardımcı oldular. 6 ay sonra birden siz amerikan vatandaşı değilsiniz bu kurallarımza ayrıkı deyip hesabını durdular. Kaç kere aradım durumu anlattım, siz olur dediniz açtım işimi ona göre ayarladım şimdi ben neden zarar gören oluyorum dedim, cevap müşteri hizmetleri sizi yanlış bilgilendirmiş oldu. Tek bir kişi ile görüşmedim defalarca arayıp aynı durumu farklı kişilere anlattım ve yardımcı oldular dedim, görüşme kayıtlarına bakalım ama yapabileceğimiz bişey yok dediler. İçerde de 200 usd mi 6 ay bekleteceklermiş şimdi… Nasıl bir cehennem oldu buralar iş yapmak için anlamıyorum!

    Like

Leave a comment